جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک و جدید 93 SMS JADID 93


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



نه همیشه
فقط گاهی اوقات
مثلا عصر های کش دار جمعه
گاهی طوری بهانه ات را می گیرم
که شعر هم مضطرب می شود و آب برایم می آورد


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



گفت منتظر بمان، رفت
من منتظر نماندم، او هم نیامد ...
چیزی شبیهِ مرگ شد
بی‌ آنکه کسی بمیرد ...!


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

  

اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



پستوی خانه پُر از توست،
از لحظه‌ها تو پیش می‌روی
از بوی بودنت،
بو می‌کشم تو را
تا توی بودنم،
پس توی خانه پُر از توست بی‌گُمان...


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



می خواهم امشب بی هیچ واسطه ای
فقط با یک قلم
باران و بیابان را به هم برسانم
شاید دستی هم در غیب
تو و من را به هم برساند


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



نمیدانم چشمانت با من چه میکند...
فقط میدانم وقتی نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت میلرزد که حس میکنم
چقدر زیباست
فدا شدن برای چشم هایی که همه ی دنیاست...


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



حالا که فرقی نمی کند
کنارت ایستاده باشم
یا نه
بگذار همه چیز را از وسط قیچی کنم!
تا تو در نیمی باشی
و من در نیمی دیگر
راستی .......
با دستی که روی شانه ات جا گذاشته ام
چه می کنی؟


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



ارزو هایم را چند میخری
فکر کنم ان قدری بشود که بتوانم
لبخندت را...
فقط برای یک ثانیه اجاره کنم


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



به آدم گفتم همه تقصیرتوبود
زیرلب زمزمه کرد
سیب دندان زده از دست توافتاد به خاک


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



تقدیر را از یاد ببر ...
تقصیر ها را من میکشم به دوش
خوب من
تنها چند لحظه را با من این دلتنگیم قدم بزن


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد