جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین و زیبا 93 sms sangin va ziba 93


اس ام اس سنگین



اس ام اس
های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



زندگی بار گرانی ست
که بر پشت پریشانی توست...
کار آسانی نیست
نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن...
پدرم
کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد...


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



اشتباه می کنند بعضی ها
که اشتباه نمی کنند!
باید راه افتاد،
مثل رودها
که بعضی به دریا می رسند،
بعضی هم به دریا نمی رسند...
رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد!


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



مراقب باش !
وقتی سوار بر تاب زندگی شدی،
دست روزگار هلت می دهد؛
ولی قرار نیست تو بیفتی!
اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،
اوج می گیری...به همین سادگی...!

  

اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



گـــــاهی اوقات یــــاد بعضی ها
ناخودآگاه لبخنـــــدی روی لبانت مینشاند،
چقدر زیباست این لبخندهــــا
و چــــه دوست داشتنی اند این بعضی هــــا♥


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



هوا یک طوری است
مثل طعم انار نوبرانه
مثل بوی بالش حضرت مادر
چرا کلمات را معذب کنم؟
هوا امشب طعم تو را دارد...


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



لبا نت
حسرت سیب قندک رها شده ای بود
در دست آب
که مادر می گفت :
قسمتم نبود...


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



چه خبر است این‌همه داروغه، این‌همه مست ؟
نکند دوباره به اشتباه
عطر بوسه‌های تو را به شهر پاشیده باشد
باد بی‌حواس!


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



ای عشق مرا به شطّ خون خواهی بُرد
چون قیس به وادی جنون خـواهی بُرد
فرهـــاد صفت در آرزویـــــی شیرین
دنبال خــودت به بیستون خواهی بُرد


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



گفتم تو شیرین منی گفتی تو فرهادی مگر؟
گفتم خرابت میشوم گفتی تو آبادی مگر؟
گفتم ندادی دل به من گفتی تو جان دادی مگر؟
گفتم فراموشم مکن گفتی تو در یادی مگر؟


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



چشم مست تو عجب جلوه گه بیداد است
خم ابروی تو سرمشق کدام استاد است؟
خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود،
صید را زنده گرفتن هنر صیاد است


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93

نظرات 1 + ارسال نظر
mahsa چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ق.ظ

kheyli khub budan.mc:راضی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد