جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس فلسفی



اس ام اس
فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



چقد سخته
دلتنگ کسی بشی
که بهش قول دادی دیگه مزاحمش نشی


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .
کلافه کرده اند مرا !!
بس که نق می زنند به جانم . . .
خسته شده ام از گذر خاطرات . . .


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد ؛
از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم !
امـا …. حقیقـت اینه که :
از دست دادن ِ خــودمـون ،
و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم ! و چقدر ارزش داریم ….
گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره … !

  

اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کاش انسانها همانقدر که از ارتفاع میترسیدند ،
کمی هم از پستی هراس داشتند …
آنوقت دنیا مثل یه دشت زیبا میشد ...


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

انگشتت را
هرجای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند
تنهایی من
عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

تو بریدی
من دوختم
تو دل
من چشم به امید آمدنت!


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

همیشه یادمون باشه از اومدن یکی
تو زندگیمون ذوق مرگ نشیم ...
تا وقتی که تنهامون گذاشت و رفت ..
دق مرگ نشیم..!!


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

به سلامتی اون رفیقی که مجازیه. . .
اما. . .
یه جوری واست سنگ صبوره. . .
که هیچ کدوم از رفیقای واقعیت به گردپاش نمیرسن. . .(!)


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

عشق محکومی است که محاکمه نمی شود…
دیوانه ایست که معالجه نمی شود…
بیگانه ایست که شناخته نمی شود…
سکوتی است که شکسته نمی شود...

اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93


بیچاره من…
کسی را پاشویه میکردم که ازتب دیگری میسوخت…!



اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد