جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات فلسفی و زیبا 93 falsafi va ziba 93


اس ام اس فلسفی



جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


مهم نیست اینجا کجاست؟
بى تو همه جا دور است ...!مهم نیست اینجا کجاست؟
بى تو همه جا دور است ...


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


آهسته گفت:
خدانگهدارت و در را بست و رفت ...
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن "خدا" مى اندازند...!


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


دریا همیشه از من دلگیر است !
چون بزرگى دل عزیزانم را به رخ او میکشم...

  

جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


مترسک گفت:
اى گندم تو شاهد باش مرا براى ترساندن آفریدند
اما من عاشق پرنده اى بودم که از گرسنگى مرد...!!!


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


یادت باشه که دل تخته سیاه نیست که هرکی اومد روش بنویسه
وهرکس هم رفت بشه اسمشوپاک کرد.


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


مات به حرکتی میگن که شاه بااون عظمتش نمیتونه کاری کنه
مات مرامتم.


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم
ولى وقتى حقیقت رو گفت:
کلا خاموش شدم


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


همبازى هایمان را تا وقتى دوست داریم
 که خوب مى بازند!


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


چقدردراشتباهند
آنانکه به جاى ساده گرفتن زندگى آن راسرسرى می گیرن


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93


عشق یعنی گم شدن، پیدا شدن/عشق یعنی غرق در رویا شدن
عشق یعنی حسرت دیدار تو/عشق یعنی من شوم بیمار تو.


جملات فلسفی و زیبا 93
falsafi va ziba 93
نظرات 1 + ارسال نظر
bardia دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ب.ظ

man bad naboodam..balad naboodam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد