جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و جدید 93 sms ziba va jadid 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس
های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



چه میشد اگر زمین گرد نبود
تا من گوشه اى به انتظارت بنشینم!


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



قسمتم نیست ببینم رخ دلدار ولی. . .
هرکجاهست بداند که خرابش شده ام


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



چقدر حقیرند مردمانى که نه جرأت دوست داشتن دارند
نه اراده ى دوست نداشتن ونه لیاقت دوست داشته شدن
با این حال مدام شعر عاشقانه میخوانند

  

اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



ارزان تر از آنچه فکرش را بکنى بودى
ولى براى من گران تمام شدى!!


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



ای عشق چه درشرح توجز عشق بگویم؟
زیراکه تودرساده ترین شکلى و پیچیده ترینى


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویى
ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویى
اى نسیم بیقرار روزهاى عاشقى
هرکجا زلفى پریشان شد گمان کردم تویى


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



آشق !
از این به بعد اینگونه بنویسید... چون همیشه سرش کلاه میرود!


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد
یا باید خانه مان را عوض کنم
یا پستچی را !
تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟



اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93


می سپارم به نسیم ، بوسه از جنس بلور
 دل من تنگ تو باز ، باد در حال عبور
بوی چشمان تو را میرساند به مشام
 می دهد آرامش ، به دل نا آرام



اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد