جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93 sms asheghaneh va ghamgin 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93



وقتی از کنارت رد شدم
بی محلی هایت آزارم نداد
اما
شکستم ...
وقتی گفتی: " ندیدمت.. "


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93
آرامـــ جـانـم
بـگو کـه دوسـتم داری
هـوس زنـدگـــی کـرده ام !!


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93



تو از یک راه رفته‌ای
اما دلِ من،
هزار راه می‌رود،
برایت!

  

اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93



هر کس در دنیا باید یکی را داشته باشد که حرف های خود را با او بزند
آزادانه و بدون رودربایسی و خجالت،
به راستی انسان از تنهایی دق می کند!


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93



نـــــه کولــــیان کوهسنگــی
نــــــــــه اشکال مبـــهم ایــن فنجان تــــــــــــلخ !

.

.

فـــــــال مرا
در حـــــــال من ببــــین...!


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93



سخت است تکرار " من "
در نگاه آینه ای
که نمی بیند
مرا بی " تو " ...!


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93

چه معادله ی نابرابری وقتی که من برای دیدنت چشمهایم را می بندم
و تو برای ندیدنم...


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93

چنــدان هـــم دور نیستــــی ؛
فقط به انــدازه ی یک نمیـــدانم از مــن فاصـــله گـرفتــه ای !
آری ، "نمیـــدانم" کجـــایی ؟


اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93


به اندازه ی همه" نه " هایی که باید میگفتم و نگفتم ،
امروز باید بگم غلط کردم ...



اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93

چه می شود
یک روز
تمام دارایی نگاهت را
به نامم کنی؟

اس ام اس عاشقانه و غمگین جدید 93
sms asheghaneh va ghamgin 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد