جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس خنده دار جدید 93 status khandedar jadid 93


اس ام اس خنده دار



استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93


اولین فکری که با دیدن یه کارت دعوت عروسی به ذهنمون می رسه
دخترا : چی بپوشم ؟
پسرا : کیا دعوتن ؟ شام چی میدن !؟


استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93


پسرا وقتی با یه نظری مخالف باشن همون اول به طرف میگن “بووووق نخور”
ولی دخترا میزارن طرف حرفشو بزنه بعد به بوووووق خوردن میندازنش !


استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93


بچه : چرا عروس لباس سفید می پوشه؟
مامان : چون بهترین خاطره زندگیشه
بچه : چرا داماد مشکی می پوشه ؟
مامان : خفه شو برو تو اتاقت !

  

استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

مورد داشتیم طرف تو خوابگاه به خاطر کثیفی همه ظرفا
یه قابلمه دوازده نفره برداشته وتوش یه تخم مرغ نیمرو کرده مدیونید اگه فکر کنید من بودم



استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

مورد داشتیم خیلی به خودش می رسید
اما هرکاری کرد به ما نرسید


استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

از وقتی از “تن تاک” استفاده می کنم :
زندگیم از این رو به اون رو شده
درس بچه هام بهتر شده
اخلاق همسرم خیلی خوب شده
سوراخ لایه اوزون کوچیکتر شده
دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه
تازه پوستمم شاداب تر شده


استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

یارو عکس پسر خالشو گذاشته که تو امریکا بورسیه گرفته
ملت به چه چیزایی افنخار میکنن
ما تو فامیل یکی رو داریم میتونه جمله “اسب حیوان نجیبیست” رو
کامل با آروغ بگه اینا افتخاره ، اینا ارزشه ! :)


استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

اینایی که به الهه میگن الى!
به ابراهیم میگن ابى!
به کامران میگن کامی!
به نازنین میگن نازى!
به آزاده میگن آزى!
و کلاً تنبلیشون میاد یه اسمُ کامل بگن!
از همینجا آرزومندیم که:
همسرى خوب و زیبا و پاکدامن به نام : “گوهر”
نصیبشون بشه :)

استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

حیف نون با دوستش می رن مشهد، هتل می گیرن
می رن زیارت، موقع برگشت هتل رو گم می کنن
دوستش می گه: وای! وسایل چی می شه؟ حیف نون می گه وسایلمون به درک
هتل مردمو گم کردیم !



استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93

شام چی درست کنم” چیست !؟
اولین جمله مامانا ، در حین جمع کردن سفره ناهار !



استاتوس خنده دار جدید 93
status khandedar jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد