جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی جدید 93 sms tanhayi jadid 93


اس ام اس تنهایی



اس ام اس
تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



تفـــــــ بــه این تنهــــایی کــه
داره بــا اینترنـتـــــــ پــــر میشــــــه !


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



دُرشکِـه ای مــی خـــواهـــمـ سیــــاه
کِــه یـــاد تــو را بــا خــود بِبـــرد
یــــــا نـَـه
نــَــه
یــــــاد تــــو بـــاشــد
مـَــــــــرا بـــــــا خـــــود ببـــــرد !!


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



وقتـــــــــــــی نیستی
نبودنت همه جا هست !!!!!

  

اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



دل نوشته هایم را در کوچه پشتی مینویسم که چه؟
چه میشود؟ آخرش چه؟
اصلا چه فرقی میکند این کوچه و آن کوچه؟


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



تمــــــــام روزهایی که ...
سرگرمیــــت بودم ؛
زندگی ام بـــــودی !!!!


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



هر چقدر هم که ضعیف باشی
گاهی اوقات
می توانی تکیه گاه باشی


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا می شود !
برای موفقیت بهایش را باید بپردازید . . .


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



فرق من با بقیه رو کسی می فهمه که
فرق داره برام با بقیه


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



مواظب چشیدن عشق ها باش
بعضی ها طعم کشک میده


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93



دست و بالم از حرف خالیست
هر چه هست تویى و تو حرف ندارى


اس ام اس تنهایی جدید 93
sms tanhayi jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد