جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار مرداد 93 sms khande dar


اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar


خوبى امید کم داشتن اینه که حمل و نقلش راحته
مثلاً من الان همه ى امیدمُ گذاشتم تو جیب عقب شلوارم



اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar


پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش ، ۱۵تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره
بعد نوشته : به ارواح جدم نیستی در حدم


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar


مهندسین نرم افزار صبور باشین ، اینم میگذره
فقط چند تا فرم ثبت نام یارانه فامیلا رو ثبت کنین
بعدا ازتون در پروژه های بزرگتر استفاده میشه


  

اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



ایرانسل ، ساعت ۷ صبح:
تنها با ۵۰۰ تومان برنده خودروی بی ام و باشید
ایرانسل ، ساعت ۲ ظهر :
تنها با ۲۵۰ تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید
ایرانسل ، ساعت ۱۲ شب :
شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید.هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی.تنها با ۱۰۰ تومان
ایرانسل ، ساعت ۴ صبح :
به من بگو پس با اون ۵۰۰۰ تومنی که امروز خطت رو شارژ کردی میخوای چیکااااااااااااار کنی !؟


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : ۲۷ سال
ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه .
گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



وقتی با gf/bf ات به هم میزنی نه حرص بخور نه ناراحت شو نه بی تربیتی کن
بذار بره
فقط ۲ ساعت بعد بهش اس بده بگو داری چند تا اس عشقولانه برام بفرستی ؟
لازم دارم


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



ﺍﮔﺮ ﻣﺨﻔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﻓﺮ ﺍﺟﺎﻕ ﮔﺎﺯ ﺭﻭ ﻧﺎﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ …
ﺁﺭﻩ ، می شه ﮔﻔﺖ ﺭﻓﯿﻖ ﺑﯽ ﮐﻠﮏ ﻣﺎﺩر


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



بعضی از خانم‌ها هم هستن با گفتن این جمله که
“والا هرچی زشت تر باشی شانست بیشتره”
خودشون رو در دسته بد شانس‌ها جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



بفرمایید “شامپاین”
در گویش اصفهانى یعنى بفرمایید طبقه پایین براى صرف شام


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar



غضنفر رفت سمینار خانواده دید سخنران میگه:
آقایون شما باید عشقتون رو به همسرانتون نشون بدین.
وقتی رسید خونه اولین کاری که کرد عکس دوست دخترشو به زنش نشون داد و گفت این عشق منه!


اس ام اس خنده دار مرداد 93
sms khande dar
نظرات 1 + ارسال نظر
Yeganeh شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:56 ب.ظ

:ناراح

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد