جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خنده دار مرداد 93 sms khandedar 93


اس ام اس خنده دار



اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


مورد داشتیم یارو تو کانون گرم خانواده ذوب شده


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


تو ایران همین که قیمت ها بالا نره
 خودش یه نوع تخفیف به حساب میاد


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :
صدات قطع و وصل میشه …
بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟
۹۹% میگن آره آره الان خوبه !

  

اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


خدا هیچ سگکی رو وسط دو تا سوراخ کمربند اسیر نکنه


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو ، من جای خواهرتم


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


من ۲جلسه رفتم تمرین پیانو
تنهاچیزی ک یادگرفتم :
“قوز نکن”


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


به خدا موقع رانندگی راهنما زدن چیزی از شوماخر وجودتون کم نمیکنه


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


یه بار اومدم کارمو بندازم فردا ، بلند انداختم افتاد پس فردا


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


من خودم یه سرى اهداف کوتاه مدت دارم، یه سرى اهداف بلند مدت
براى کوتاه مدتا وقت ندارم براى بلند مدتا حوصله، اینه که زیاد چایى میخورم


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93


قانون نانوشته ویژه دخترها :
به محض اینکه لاک میزنی
بیشتر از هر وقت دیگه ای به دستات احتیاج پیدا میکنی


اس ام اس های خنده دار مرداد 93
sms khandedar 93

نظرات 1 + ارسال نظر
ماندانا شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد