جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا 93 sms ziba 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس
زیبا 93
sms ziba 93



جان آدمـے چـہ انـدوهـگـیـن اسـت
هـنـگامـے کـہ انـدوه‌اش از عـشـق اسـت.((ویـکـتـور هـوگـو))


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



عـشـق، قانـون و شـهـوت، دام اسـت.((ویـکـتـور هـوگـو))


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



زندگی باید کرد: گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس یک باران گاه باید خندید با غمی بی پایان!!!

  

اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



روزهای بدی در زندگی آدم می رسد
که هیچ کسی حتی نمی پرسد:
" خوبی ؟ "
برای چنین روزهای بدی
نیاز به یگانه مهربانِ دلسوزی داری
به شرطی که در روزهای خوب فراموشش نکرده باشی
و نامش چه زیباست ...
خدا ...


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



پیامک شوهر به زن :
نترس ، من از پله های اداره افتادم و خانم جهانپور ، من رو که بیهوش بودم رسوند بیمارستان
الان بهوش اومدم ، احتمال خونریزی مغزی هست پای چپ و دنده راستم شکسته .
زن : خانم جهانپور کیه ؟؟؟


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



کاش می فهمیدی
برای این که تنهایم تو را نمیخواهم؛
برعکس …
برای این که میخواهمت ؛ تنهایم …!!!


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



غصه هایت را با قاف بنویس
آنگاه می توانى به راحتى از آنها بگذرى
قصه زندگیت بى غصه باد


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



شده در خلوت تنهایى خود یاد یک خاطره شادت بکند؟
لرزه بر قلب و دلت اندازد؟
تویى آن خاطره ى خلوت تنهایى من


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



خدایا همه از تو می خواهند بدهى اما من از تو میخواهم بگیرى
خستگى ، دلتنگى و غصه ها را از لحظه لحظه ى روزگار همه ى آنهایى که دوستشان دارم


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93



دستتو بذار رو قلبت
گذاشتى؟
بذار دیگه
صداشو می شنوى؟
آرزومه سال ها بتپه حتى اگه برا من نباشه


اس ام اس زیبا 93
sms ziba 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد