جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید 93 sms asheghaneh jadid 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



یک دوست وفادار تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست
که اگر پیدا کردی قدرش را بدان . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



قلب شکستن هنر انسان هاست
 گر شکستی قلبی
فردا میشکند دگری قلب تو را . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



دوست داشتن بهترین شکل مالکیت
و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

  

اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است
نه در کنار هم بودن . . .


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست..
که همواره دلم....
برای مهربانیت تنگ میشود...


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



عشـــق یــنی حتــی اگه بدونـــی نمیخوادتـــــــ
بدونـــــــــی نمیشــــــه،
اما نتـــــــــونی تـــــرکش کنی…..
نه خــــــودشو،نه فـکــرشو


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



با من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی ...
حرف نزن ... من با همه فرق دارم ...
آنها برای خودشان دیوانه اَند ...
من !!!! دیوانه ی تواَم.....


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



سر به هوا نیستــــم امــــا
همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم
حال عجیبـــی ست
دیدن ِ همان آســــمان که
شاید "تو" دقایقی پیش
به آن نگاه کـــرده ای...


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



یاد گرفتـــه ام
انسان مدرنـــی باشــــم
و هــر بار که دلتنگ میشــــوم
بـه جای بغـــــض و اشــــک
تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه
هوای بـــد ایــن روزهــا


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



اگر دو تا بودی می زاشتمت روی چشمام
حالا که یک دونه ای جات همیشه تو قلبمه .


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93
نظرات 1 + ارسال نظر
ZAHRA جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ

خوووووووووووبببببببببببعههههههههههههههه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد