جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین عاشقانه 93 sms ghamgin asheghane 93


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



خسته ام، خسته.....!
نه اینکه کوه کنده باشم، نه.
دل کنده ام از تمام دنیا و آدمهایش......!


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد
آنکه تنها شده بسیار مرا میفهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام
که فقط ریزش آوار مرا میفهمد


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



بازی خوبی بود، بس است دیگر
شمشیرها را زمین بگذاریم.
خسته شدم.
بیا....
بیا دستت را به من بده
ا ما صبر کن!
چرا دست تو خونیست؟!
چرا پشت من میسوزد رفیق....؟!

  

اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



من زخمهای بی نظیری به تن دارم.
اما تو مهربان ترینشان بودی
عزیز ترینشان عمیق ترینشان...
بعد از تو آدمها تنها خراشهای کوچکی بودند بر پوستم که هیچ کدامشان به پای تو نرسید.....!


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



مرا ببخش که ساده بودنم دلت را زد
مرا ببخش اگر عشق ورزیدنم چشمایت را بست.
میروم تا آنان که تواناترند تو را به پوچ بودنت برسانند.

اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



سکوت سرد فاصله هایت تنم را می لرزاند
وقتی به نبودنت فکر میکنم، میسوزم به یاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



به سلامها دل نمی بندم
از خداحافظی ها غمگین نمیشوم.
دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت دوری و دوستی.
همچون خورشید و ماه...


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



عادت میکنم!
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس نبودنش.
فقط عادت میکنم، اما فراموش نه


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93



یار من از من بی سبب رنجیدو رفت
گریه را دید و بر من خندیدو رفت
وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت
قصه ی ناگفته ها را نشنیدو رفت
تشنه بودم همچو دشتی پر عطش
مثل باران بر تنم باریدو رفت
گل فراوان بود از باغ من
غنچه ای نشکفته را بر چیدو رفت


اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93

بهانه هایت برای رفتن چه بچه گانه بود.
چه بیقرار بودی زودتر بروی.
از دلی که روزی بی اجازه وارد آن شده بودی.
من سوگوار نبودنت نیستم،
من شرمسار این همه تحملم



اس ام اس غمگین عاشقانه 93
sms ghamgin asheghane 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد