جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه سنگین jomalate ziba


اس ام اس زیبا



جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


چقدر تازگی دارد این روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم و شبهایی که
به خاطر نیامدنش دلگیر نمیشوم.
بی کسی هم بدکسی نیست....!


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


آنانکه بودنت را قدر نمیدانند، رفتنت را خیانت میخوانند.


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


آدمی بیشتر ساخته تخیلات خویش است تا اندیشه های خویش .

  

جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


خدایا قبول کن حق با شیطان بود.
آدمهایت ارزش پرستش نبودند....


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


جای خالی ات آنقدر بزرگ شده که میتوان در آن زندگی کرد.


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


راه که میروم، مدام برمیگردم پشت سرم را نگاه میکنم.
دیوانه نیستم.
خنجر از پشت خورده ام...


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


آنکه رفت به حرمت آنچه که با خود برد، حق بازگشت ندارد.
رفتنش که مردانه نبود، لاأقل مرد باشد و برنگردد


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


خوشحالم که بردم، چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت.
خوشحالم که باختی، چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت.


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


بیاید خودمان را به نفهمی بزنیم
زیرا
گاهی بفهمی نفهمی
نفهمی اوج فهم است


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba


کودک کفشهایم را نپوش.
تلاش تو برای بزرگ شدن غمگینم میکند.
کودک بمان، کوچک بمان.
من در بزرگ شدنم دردهایی دیدم که کوچک کرد بزرگ شدنم را


جملات زیبا و عاشقانه سنگین
jomalate ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:57 ق.ظ

دمت گرم با این اسمس های قشنگت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد