جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید 93 sms asheghaneh jadid 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



از خودم دور میشوم
تا به تو نزدیکتر باشم
این روزها . . .
" خیال "
تنها راه با تو بودن است !


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم !
بعد از تو همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را …


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



وقتی سردم میشود کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم ؛
تا ابد گرم گرمم …

  

اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



اتفاقِ عشق بینِ من و توست ، نگران نباش !
هیچ اتفاقی اتفاقی نیست …


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



باز گشته ام با کوله باری از شعر های ناگفته
تنها این جا مکان امن عاشقانه های من است


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



معشوقه ای پیدا کردم بنام روزگار این روز ها مرا در اغوش خویش بازی گرفته است


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



ناشنوا باش وقتی همه از محال بودن ارزوهایت سخن میگویند


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



در خاطرات بینهایت بودن را بخاطر اور در لحظه ی اکنون زندگی کن
خدا را لمس کن.به صدای قلبت گوش کن
لبخند بزن....تو هستی


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93



چه قدر تنهاست شاعری که عاشقانه هایش
دست به دست میرود به دست تو اما نمیرسد


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh jadid 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد