جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93 sms tanhayi va deltangi 93


اس ام اس تنهایی


اس ام اس
تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93



گناههـــــــــــــــــم بـــــاور این روزگار بود،فریبــــی را که خوردم بی گناه بود،
ولی جـــــــــــرم من از دست دلـــــــــم بود،هرجا که پا گذاشتم بی وفـــــا بود


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93



صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست !
گاهی باید تو آیینه نگاه کنی بیبینی زنده اییا نه!


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93



نه اسمش عشق است
نه علاقه
نه حتی عادت
خریت محض است
دلتنگ کسی باشی
که دلش با تو نیست

  

اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93

کاش مادر نمیزادی مرا دادگاه زندگی حکمش غم است سهم ما از زندگی خیلی کم است


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


هیچگاه نگفته اند که به زور باید لبخند زد،گاهی باید تا نهایت آرامش گریست
آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است



اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


در زندگی حقایقی هست که میشه فهمید . ولی نمیشه فهموند
مثل عشق



اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشند ترکتان نخواهند کرد
آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


من دلم تنگ است و یار دلتنگ نیست
حال دل از من نمیپرسی چرا ، حال پرسیدن که دیگر ننگ نیست


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93

وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید
در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت
شخصی برای زندگی
یا درسی برای زندگی


اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93


تلفنت بوق اشغال میزند ، گوشی را بد گذاشته ای یا دلت را ؟

اس ام اس تنهایی و دلتنگی 93
sms tanhayi va deltangi 93
نظرات 1 + ارسال نظر
Sara چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:42 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد