جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93 SMS GHAMGIN


اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



سراب که باشی ،
لا اقل تشنه ای در تو گم می شود
چه کنم با دل تنهایم !؟....
که حتی ،
سرابِ "بودن" هم ،
برایش زیادیست .....


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



وقتـــی بغــــض میکـــُنی
وقتـــی دآغونــــی
وقــــتی دلــِت شکــــستـه
دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :
“بیخـــیآل“…


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN


زندگی رسم خوشایندی است
زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ
پرشی دارد اندازه عشق.
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

  

اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN


قشنگ یعنی چه؟
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
وعشق تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



همانند کودکی هق هق میکنم که
مادرش او را تهدید کرده که اگر بار دیگر اشک بریزد او را میکشد !


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



نیمه گم شده ی دیگری ، به اشتباه تمام من شده بود !


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



سکوت میکنم ، به احترام آن همه حرف که در دلم مرد !


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



کمى برایم آغوش قرض مى دهى!؟
مى خواهم ناز ات را بخرم اما
دل و جیب ام عجیب خالى ست!


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



هزاران دستـــــــ هم به سویم دراز شود !
پــــــــس خواهم زد…
تنــــــــــها …
تمنای دستان تـــــــــــو را دارم …


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN



خوابــــهایم بوی تن تـــو را می دهـــد
نکنـــد آن دور تــر هــا نیمــه شب ، در آغوشم می گیـــری !


اس ام اس غمگین و عاشقانه جدید 93
SMS GHAMGIN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد