جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و کوتاه 93 SMS JADID 93


اس ام اس جدید



اس ام اس
جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



تـــــــو صـــــادقانـــه دروغ بـــگــو
مـــن عــــاشقانـــه کـــاری خواهم کــرد
“مـــــاه” همیشــه پشــت ابــر بمــاند !


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



این شـــــــعرها را باید گذاشــت درکــــوزه
و آب شـان را خــــورد
وقتی هنـــوزعرضــــه ندارند
تــــو را عــاشــــق کننــــد !


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …
یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را !

  

اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



مردها بغض میکنند بعد لبخند تقلبی میزنند
و در جیبهایشان به دنبال فندک میگردند …


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



زندگی به من آموخت که همیشه آماده دفاع از
حمله احتمالیِ کسی باشم که به او محبت فراوان کردم !


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



چرا همیشه زندگی از دیدن خنده من لجش می گیرد ؟


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



حوا بودن تاوان سنگینی دارد …
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هوا نیاز دارند !


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



پیرمرد همسایه آلزایمر دارد !
امروز صبح بیخودی شلوغش کرده بودند !
او فقط یادش رفته از خواب بیدار شود


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93



خـــــرابم!
به اندازه همان قاضی که متهم اعدامیش رفیقش بود!


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93

خدایا!
مرا تنها مگذار...
که مبادا نگاهم
به نگاه بنده ای از "جنس خاک"
محتاج شود


اس ام اس جدید و کوتاه 93
SMS JADID 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد