جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93 SMS JADID VA ZIBA 93


اس ام اس جدید



اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93



ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ زیادی میخوابن ﺗﻨﺒﻞ ﻧﯿﺴﺘﻦ
ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ


اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93



تا مصیبتی نباشد به فکر تغییر زندگی نمی افتیم پس ما به مشکلات و سختیها محتاجیم .
ما از شکست ها بیشتر از پیروزی هایمان چیز یاد می گیریم


اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93



کوتاهترین فاصله برای دوست داشتن
یک لبخند است ...
میخندی یا بخندم ؟
سیده ستاره رزمگیر :
ایستادگی کن تا روشن بمانی .
شمع های افتاده خاموش می شوند .

  

اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93

وقتی دلبر داری
باید از بقیه
دل ... بر ... داری



اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93


دست های تو
حق من است
حقم را کف دستم بگذار


اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93


مهم نیست که الان کجا هستید .
در مقایسه با جایی که می توانید باشید ،
اینجایی که هستید خیلی کمه ...!



اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93


می گویند : نباید به مردان زیاد توجه کرد ، خودشان را گم می کنند !
اما مردان وقتی گم می شوند که عشقشان بی توجهی کند



اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93


تمام رویاهایت قابل تحقق هستند .
اگر شجاعت دنبال کردنشان را داشته باشی


اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93


غمات مال من بود ...
با اون اشتی....؟؟؟؟؟
پس تف تو خاطراتی که داشتیم...


اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93

من حاضرم راهمو عوضی برم
ولی با عوضی جماعت راه نرم



اس ام اس های جدید و زیبا مرداد 93
SMS JADID VA ZIBA 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد