جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93 SMS ZIBA VA JADID


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID



یک رابطه خوب زمانی است که کسی
پذیرای دیروز
پشتیبان امروز
و مشوق فردایتان باشد .


اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID

با گفتن یک " دوست من جایت خالیست " ،
نه جای من پر می شود و نه از عمق شادی هایت کمتر...
فقط دلخوش می شوم که هنوز بود و نبودم برایت مهم است .


اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID



یکرنگ بمان ،
حتی اگر در دنیایى زندگی می کنی که مردمش براى پررنگ شدن حاضرند هزار رنگ باشند . . .

  

اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID



رفاقت مثل آدم برفی میمونه،
درست کردنش راحت؛ اما نگه داشتنش سخت!


اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID



کسی باش که عمری با تو بودن، یک لحظه ؛
و لحظه ای بی تو بودن، یک عمر باشد .


اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID



هرکس بخواهد کاری را انجام دهد راهش را پیدا می کند،
و هر کس نخواهد کاری را انجام دهد ، بهانه اش را


اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID

وای از روزی که شریک خاطره هایت یک شماره خاموش باشد و . . . .
یک سیگار روشن . . . .

اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID


سیگاریم کرد با رفتنش
کسی ک ب قلیان کشیدنم گیر میداد . . . .

اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID


من تو رابه دلم قول داده ام, نگذار بدقول شوم…
اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID

اومدم یه ادم خوشتیپو بغل کنم
.
.
.
.
.
خوردم ب اینه شانس اوردم نشکست!!



اس ام اس زیبا و جدید مرداد 93
SMS ZIBA VA JADID
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد