جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و عاشقانه SMS ZIBA VA ASHEGHANE


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و عاشقانه
SMS ZIBA VA ASHEGHANE



با بعضیا فقط باید قایم موشک بازی کرد
بگی من سر میزارم
.
.
.
تو گمشو...


اس ام اس زیبا و دلنشین
SMS ZIBA VA ASHEGHANE



فقط به نظر میای اما خودت نمیای !


اس ام اس زیبا و تنهایی
SMS ZIBA VA ASHEGHANE



ﻳﻜﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻫﻮﺍﻱ ﺍﻳﻨﺎﯾﻲ ﻛﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﻴﺨﻨﺪﻭﻧﻦ رو ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ
 ﺍﯾﻨﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﻳﺸﻮﻥ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻏﺼﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺭﻥ …

  

اس ام اس زیبا و احساسی
SMS ZIBA VA ASHEGHANE



چه خوب است که هستى …
وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …
و این براى بیتابى من تاب است


اس ام اس زیبا و دلتنگی
SMS ZIBA VA ASHEGHANE



کفشهایم که جفت میشود دلم بدجور هوای رفتن میکند....
.
کودکانه بی قرار تومی شوم......
.
بی انکه فکر کنم دلتنگم هستی یانه...........


اس ام اس زیبا و پرمعنی
SMS ZIBA VA ASHEGHANE

همه برایم دست تکان دادند،
اما...
کم بودند دستانی که تکانم دادند.
"دوست" و" دست" بسیار است...
ولی،"دست دوست"اندک!



اس ام اس زیبا و سنگین
SMS ZIBA VA ASHEGHANE


جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت................
.
.
آهسته به یاد آورده شود..........
.
.
خطر ریزش اشک..........................!



اس ام اس زیبا و جدید
SMS ZIBA VA ASHEGHANE


پسری که خاطر خواه میشه .....
نا خود آگاه سر به زیر میشه .....
دلش نمیاد کس دیگه ای رو نگاه کنه .....
دلش نمیاد حرف عشقشو پیش هر کس و ناکسی بزنه .....
بگی نگی ساکت تر از قبل میشه ......
ولی خوب که دقت کنی ..... چشماش برق میزنه .....


اس ام اس زیبا و قشنگ
SMS ZIBA VA ASHEGHANE

من کسی را که مرا بخاطر خوبی هایم می خواهد نمی خواهم،
کسی را می خواهم که با دانستن بدی هایم بازهم مرا می خواهد .


اس ام اس زیبا و معنی دار
SMS ZIBA VA ASHEGHANE


ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺑﻐﻀﺖ ﺭﺍ
ﻫﯿﭻ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﻧﺸﮑﻨﺪ ﺟﺰ ﺻﺪﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺴﺖ...


اس ام اس زیبا و عاشقانه
SMS ZIBA VA ASHEGHANE
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد