جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و زیبا 93 SMS JADID VA ZIBA 93

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و زیبا 93
SMS JADID VA ZIBA 93



در کشوری که ارزش زن به زیباییست
و ارزش مرد به دارایی
دنبال انسانیت نگرد


اس ام اس جدید و عاشقانه
SMS JADID VA ZIBA 93



گفت :دوستت دارم
همه دنیا رو گشتم بهتر از تو پیدا نکردم
گفتم : خوب گشتی ؟؟؟
گفت : آره
گفتم : اگر دوست داشتی نمیگشتی ! !


اس ام اس جدید خسته
SMS JADID VA ZIBA 93



دیگه از زندگی خسته ام...!
به کلاغ ها زیرمیزی میدهم !
تا ...
قصه ام را زود تمام کنند

  

اس ام اس جدید و جالب
SMS JADID VA ZIBA 93



همدم تنهایی ها باش…
نه هم دم تن هایی که تنت را فقط برای یک شب
می خواهند…!!!


اس ام اس جدید و تنهایی
SMS JADID VA ZIBA 93



تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی تا حتی شده
برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن


اس ام اس جدید و زیبا
SMS JADID VA ZIBA 93



با زندگی قهر نکن چون دنیا منت هیچ کس رو نمی کشه !


اس ام اس جدید و بامعنی
SMS JADID VA ZIBA 93

آدما بازی رو دوست دارن
اون تویی که انتخاب میکنی هم بازیشون باشی
یا اسباب بازیشون



اس ام اس جدید و غمگین
SMS JADID VA ZIBA 93

غمگینم مثل مرده ای که توان تسلی دادن به بازماندگانش را ندارد !


اس ام اس جدید اشک
SMS JADID VA ZIBA 93

چه انرژی عظیمی می خواهد کنترل
اولین قطره اشک برای نچکیدن !!!



اس ام اس جدید و بی وفایی 93
SMS JADID VA ZIBA 93

تو برای همه خوب باش .
آنکه فهمید همیشه کنارت خواهد بود ،
و آنکس که نفهمید ؛
روزی دلش برای خوبی هایت تنگ می شود .


اس ام اس جدید و احساسی 93
SMS JADID VA ZIBA 93

ما در بین کسانی که با ما هم عقیده اند ؛ احساس آرامش می کنیم ،
ولی وقتی بزرگ می شویم که بین کسانی باشیم که با ما هم عقیده نباشند


اس ام اس جدید و زیبا 93
SMS JADID VA ZIBA 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد