جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی SMS TANHAYI


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



از من خواست حلالش کنم همان کسی که
با بی رحمی محبت هایم را حرام کرده بود


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI

همیشه بهترین آینده بر پایه ی گذشته ای فراموش شده بنا می شود .
تا زمانیکه غمها و اشتباهات گذشته را رها نکنی ، نمیتوانی در زندگی پیشرفت کنی .


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



این نکته را از غنچه ها آموختم :
تا لب به خنده وا نکنی گُل نمی شوی ...

  

اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه ی خود خوانَدُ از صحنه رَوَد
صحنه پیوسته به جاست...


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



روزهای مهم روزهایی نیستند که در آنها اتفاقات خاصی روی دهد .
بلکه روزهایی هستند که لذت های کوچک یکی بعد از دیگری رخ می دهند .
درست مانند دانه های مرواریدی که روی رشته نخ باریکی کنار هم می لغزند..


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



گفت : بزن به سلامتی پت و مت !
گفتم : حتما به خاطره اینکه خنده دار بودن ؟
گفت : نه ، به این خاطر که تا تهش با هم بودن !


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



از یک جایی به بعد فاصله دیگر دور نیست ، درد است ، نزدیک است !


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



ســــــــاده نگـــــــــذر...
به یــــــــاد داشتــــه باش..
"ایــــــــن" دلـــــنوشته ها را....
یـــک " دل " نوشـــته است....!


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI

جایی هست که دیگه کم میاری از اومدنا , رفتنا , شکستنا . .. .
جایی که فقط میخوای یکی باشه ،یکی بمونه نره واسه همیشه کنارت باشه من الان اونجام …



اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI


وقتی چاره ای نمی ماند!
وقتی فقط میتوانی بگویی هرچه باداباد
حتی اگر دل کوه هم داشته باشی گریه ات میگیرد



اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد