جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی 93 SMS TANHAYI 93


اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی مجازی
SMS TANHAYI 93



دنیای مجازی شلوغ ترین سرزمین تنهایی است باهمه هستی و با هیچ کس نیستی!


اس ام اس تنهایی و شکست
SMS TANHAYI 93



اینقدر شکست میخورم تا راه شکست دادنو یاد بگیرم!!


اس ام اس عشق پدری
SMS TANHAYI 93


تو داروخونه بودم یه اقایی اومد گفت کرم ضدسیمان دارین
فروشنده باتمسخر ازش پرسید ایرانیش رو میخوای یا خارجیشو؟
مرده گفت از وقتی کارگر ساختمون شدم دستام زبر شده نمیتونم صورت دخترمو ناز کنم خارجیشو بده...

  

اس ام اس تنهایی سنگین
SMS TANHAYI 93



می گویند : نیستی؟؟؟
می گویم : وقتی بودن و نبودنت فرقی نکند برای دیگران ، نباشی سنگین تری...
می گویند : چرا نشسته ای بین این همه جا کنار سردخانه؟؟؟
می گویم : مرده باشی ، کنار سردخانه و تویش خیلی تفاوت ندارد...


اس ام اس تنهایی عرفانی
SMS TANHAYI 93



آنگاه که تنهایی تو را می آزارد
به خاطر بیاور که خداوندبهترین های خود را
تنها آفریده است


اس ام اس تنهایی زیبا
SMS TANHAYI 93



آدم باید یک ” تو ” داشته باشه ؛که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود
بهش بگه :مهم اینه که تو هستی !بی خیال دنیا … !


اس ام اس تنهایی عاشقانه
SMS TANHAYI 93



آمدنت را یادم نیست
بی صدا آمدی بی آنکه من بدانم
بی اجازه ماندی بی آنکه من بخواهم!
اما اکنون،با ذره ذره وجودم
ماندنت را تمنا می کنم.
در قلبم بمان که ماندنت را سخت دوست دارم!!!


اس ام اس تنهایی و انتظار
SMS TANHAYI 93



گاهی کامل فراموش می کنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی
و گاهی آن قدر منتظرمی مانی که می فهمی زودتر از این ها باید فراموش می کردی


اس ام اس تنهایی جدید
SMS TANHAYI 93

چقـــــــــــــدر دیـــــــــــر فهمیــــــــدم
کـــــــه مخـــــــــــاطب “خـــــــــــاص” مـــن متعــــلق بــه “عـــــــــــام” بــــود



اس ام اس تنهایی و سیگار
SMS TANHAYI 93


یادت برایمهمانند پیر مردیست...
که سالهاست میگوید نخ اخر است...


اس ام اس تنهایی 93
SMS TANHAYI 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد