جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و جدید sms asheghaneh va jadid


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid



بی خیال اسم ها و حرف ها
من خلاصه می شوم در تو … همین !


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh va jadid



دوستت داشتم
دوستت دارم
و دوستت خواهم داشت
از آن دوستت دارم ها
که کسی نمی داند
که کسی نمی تواند
که کسی بلد نیست !


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh va jadid



آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند
و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب می دهند...

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh va jadid



سالهاست،اززندکى من...
لحظه هایى رادزدیده اى...
که تمام این لحظه ها...
بانام تویکى شده اند


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh va jadid



یه لقمه نون * یه کاسه ماست * یه عشق پاک * یه حرف راست *
 رفاقت بی کم وکاست * هرچی محبت وصفاست *


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid



چشمهایم را به بیمارستان میبرم!
نمیدانم چه مرگشان شده شب ها جایشان را خیــــــس میکنن!


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid



بعـــــــضــــــیــــــا هیچوقت گرسنه نمیمونن
چون همیشه حسرت ما رو میخورن


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid

بــی شــک بــه هــیــچ صــراطــی مــستــقیــم نیــست
دلــــی کــه...
بیــتــاب نــوازش ســر انــگشــتــان
تــــوبــاشــد



اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid

هر جای دنیا کودکان به هواپیماها اشاره میکنند. در غزه, هواپیماها به کودکان...


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid

عشق واژه ای ست که خداوند آن را آفرید،
خدایا!چگونه عشق ورزیدن را به من بیاموز،
خود چگونه زندگی کردن را خواهم آموخت.


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid

لیاقت میخواهد (شریک) شدن ....
تو خوش باش به همین باهم بودن های امروز .. من خوشم به خلوت تنهاییم ...


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghaneh va jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
arezoo چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ق.ظ http://arezo1376

weblaget alie ba ejazat 2 ta az matalebet ro kopy kardam xosh hal misham be manam sar bezani

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد