جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید smshaye jadid


اس ام اس جدید



اس ام اس
های جدید و زیبا
smshaye jadid



ساعت زنگ زده دیگه زنگ نمیزنه چون زنگاشو زده( سوته دلان )


اس ام اس های جدید و معنی دار
smshaye jadid



ما رو واسه زندگی کردن میارن اینجا
و این دقیقا همون چیزیه که ازمون می گیرن!


اس ام اس غمگین
smshaye jadid



روزی اگر مرا یافتی آرام از کنارم بگذر ...
بی آنکه لحظه ای بمانی !
شـــایـــد
در گوشه ای کسی کمک بخواهد !
و هـنـوز
دیـر نـشـده بـاشـد ...

  

اس ام اس های جدید
smshaye jadid



تو زندگی به استقبال همه چیز رفتیم اما اونقدر مواظب پشتمون بودیم که دیر رسیدیم...


اس ام اس کوتاه
smshaye jadid



آزادی حقیقی آن نیست که هرچه میل داریم انجام دهیم بلکه آن است که
 آنچه را که حق داریم انجام دهیم!!!


اس ام اس سنگین
smshaye jadid



زمان به خاطر هیچ کس منتظر نمی ماند! دیروز به تاریخ پیوست و فردا معما است
امروز ما هدیه ای است که باید قدر آنرا بدانیم


اس ام اس های جدید
smshaye jadid

عادت کرده ام کوتاه بنویسم کوتاه بخونم کوتاه حرف بزنم کوتاه نفس بکشم
تازگی ها دارم عادت می کنم کوتاه زندگی می کنم یا شاید کوتاه بمیرم نمی دانم فقط عادت …


اس ام اس فلسفی
smshaye jadid


زمان کوتاه است و لحظات برگشت ناپذیر. زندگی، حبابی بیش نیست
ساده تر ببینیم ساده تر بگیریم ساده تر بخندیم


اس ام اس عاشقانه
smshaye jadid


لذتی بالاتر از این نیست که کسی را بیابی که جهان را مثل تو ببیند
اینگونه می فهمیم که دیووانه نبوده ایم



اس ام اس جدید
smshaye jadid

در دسترس باش ولی دَمِ دستی نباش,افتاده باش ولی پیش پا افتاده نباش


اس ام اس گریه
smshaye jadid

هر وقت گونه هــــایم خیس می شــود
می فهمــم نه ضعیفم ..نه کودکم.. بلکه پر از احساســم …


اس ام اس های جدید
smshaye jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد