جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین عاشقانه sms ghamgin asheghaneh

اس ام اس غمگین



اس ام اس
دلبستن
sms ghamgin asheghaneh



دل اگر بستی
محکم نبند!!!
مراقب باش گره کور نزنی!!!
او میرود!!!
آنوقت تو میمانی و یک گره کور!!!


اس ام اس غمگین دلشکسته
sms ghamgin asheghaneh



غریبانه شکستم من اینجا تک و تنها
دل خسته ترینم در این گوشه دنیا
ای بی خبر از عشق که نداری خبر از من
روزی تو آییی که نمانده اثر از من


اس ام اس غمگین
sms ghamgin asheghaneh



نفس که میکشم
چیزی در انتهای وجودم
فریاد میزند که بس است
بالا نیا!!!

  

اس ام اس غمگین بی وفایی
sms ghamgin asheghaneh



هر روز نبودنت را بر روی دیوار خط میکشم
ببین این دیوار دیگر جایی برای خط زدن ندارد ؟؟؟
خوش به حال تو که خودت را راحت کردی
و یک خط کشیدی تنها
آن هم روی من!!!!


اس ام اس غمگین تنهایی
sms ghamgin asheghaneh



همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز می گفتند:
بدون تو حتی نفس هم نمی توانم بکشم
امروز در آغوش دیگری نفس نفس میزند!!!


اس ام اس غمگین روزگار
sms ghamgin asheghaneh

اگر برف می دانست کره خاکی چقدر کثیف است !
هرگز هنگام فرود آمدن لباس سفید نمی پوشید...



اس ام اس
sms ghamgin asheghaneh


خوشبختی است دیگر......
.
.
.
.
گاهی دلش میخواهد روی خوش یه ما نشان ندهد........!!!!


اس ام اس غمگین غرور
sms ghamgin asheghaneh


بگذار بگویند مغرورم...!
من دوستت دارم هایم را خرج کسی که لیاقتش را ندارد، نمی کنم



اس ام اس غمگین دوری
sms ghamgin asheghaneh



چنــدان هـــم دور نیستــــی
فقط به انــدازه ی یک نمیـــدانم از مــن فاصـــله گـرفتــه ای
  آری ، "نمیـــدانم" کجـــایی ؟


اس ام اس عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh


دوستت دارم ، همین ،
این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ، حتی نمیتوانی میزانش را تخمین بزنی!!
بی انتهاست تا وقتی هستم و هستی ، هست به امتداد زندگی ....


اس ام اس غمگین احساسی
sms ghamgin asheghaneh

اینجا جـاده احساس من و دفترچه خاطرات دوم منه
که توش از احساسم می نویسم از احساسی که باهاش زندگی می کنم...
جاده ای که مثل زندگی و احساسات من در جریانه...


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد