جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس ضد پسر sms zed pesar


اس ام اس خنده دار



اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



طبق آخرین تحقیقات مشخص شد که
مردان خوب ، همان مردان بدی هستند که هنوز لو نرفتند !


اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



دخـتـرخـانـومـی کـه مـخـاطـب خاصـت اس ام اس مــیـده: دوزت دالــم عـجـقـم
شــمـا سـیـبـیـلاتـو نـزن بـنـده خـدا بــه یـه تـکـیـه گـاه احـتـیـاج داره!!!


اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



فهماندن یک مساله به یک مرد،مثل این میمونه که بخوای روی چرتکه ویندوز نصب کنی ...
دروغ میگم آیا؟ دختر خانوما موج مکزیکی یادتون نره

  

اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



قابل توجه آقایون خوشگل
رژ لب و دستگاه ابرو بردار جدید رسید به نزدیک ترین
 فروشگاه لوازم آرایشی محلتون مراجعه کرده و هم اکنون با 5 در صد تخفیف خریداری نمایید.
شرکت پسران خوشگل پسند .


اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



چند راه برای ضایع کردن پسرا!
1-....
2-....
3-....
4-....
هه!جدا دنبال راه حل میگردی؟!
پسرا که همینجوری خودشون ضایع هستن!!!


اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar



پسری ﮐﻪ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﻗﻔﻮﻧﺖ!!! ،ﺍﯾﻨﻮ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ،
ﺳﯿﻢ ﺑﺮﻕ 220 ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩ ﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ , ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﺳﯿﻤﻢ
ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖﺭﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺗﯿﺮ ﺑﺮﻕ ﮐﻪ ﻓﯿﻮﺯ ﻧﭙﺮﻩ ..


اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar

نصف جذابیت پسر به خنگ بودنشه پسرای ایرانی هم که همشون جذاب !

اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar


مردان از دو نوع خارج نیستند؛
یا روی سرشان خالیست، یا توی سرشان



اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar

ﺩﻭﺳﺖ پسرﺕ ﻣﺜﻠﻪ ﺟﺎﺩﻩ ﭼﺎﻟﻮﺱ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻛﻪ
.
.
.
.
.
ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
ﺻﻠﻮاااااﺕ
:))))



اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar

مورد داشتیم پسره به دوست دخترش گفته اگه من بمیرم چیکار میکنی؟؟؟؟
دختره گفته:
.
.
.
.
.
.
.
واااااای خدا نکنه دیوونه من لباس مشکی مجلسی ندارم!



اس ام اس ضد پسر
sms zed pesar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد