جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید sms khandedar

اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



مورد داشتیم دختره با مخاطب خاصش رفته فست فود
پسره پیتزا مینی سفارش داده تازه به دلیل رژیم نصفشم نخورده
اونوقت دختره یه پیتزا خانواده با یه ساندویچ دو نونه سفارش داده تازه
آخرشم شاکی بوده که کم ملات بوده خوب سیر نشده...


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



هر روز ک از خواب بیدار میشم!
میبینم هنوز ، امروزه ...
.
.
.
.
فردا آرزوست !!
والا


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



دقت کردین آدم وقتی میخواد بره سلمونی موهاشو کوتاه کنه, تازه متوجه میشه چقد موهاش بهش میاد...
شماها هم اینجوری هستین یا فقط من با این موضوع دست و پنجه نرم میکنم...!!!

  

اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



این بهمن تو فیلم "مدینه"
ماماناش رفتن
زنش رفته
کارخونش رفته
ابروش رفته
ینی هنوز وقتش نشده بیاد ماه عسل؟؟


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



ما خونوادگی قرار گذاشتیـم امـسال عید با تخمه از مهمونامون پذیرایی کنیم
بعد هرکی بچه خوبی بـود و تخمه نخورد یه پسته بهش جایزه بدیم !
پسته کیلویی شصت تومن شوخی نیست کـه …


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



امروز رفته بودم پیش فالگیر می گفت به زودی عاشق میشی، زن می گیری
دیگه ساکت شد چیزی نمی گفت گفتم خب بعدش؟
گفت کلیپس زنت نمیذاره بقیشو ببینم


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



دوس دارم بــرم خواستگاری بعد پدرعروس بگــه ماشین داری ؟
منم سوئـیچ پرایدم رو پرت کنم طرفش اونم بیفته به پام بیا دخترم رو بگیر
منم قید پراید بزنم تو افق محو بشم


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar



یه بار با خانواده رفتیم قبرستون یه نفـر اومد خرما تعارف کرد،
بابای ما هم حواسش نبود حالش بـد بود گفـت مـبارک باشه!
بعدش اومد مثلا جمعش کنه گفت خونه جدیدش منظورم بود !


اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar

دیــروز اســم مــودم وایرلسم‌ رو گـــذاشتــم ” اگه میتونی هکش کـن”
امـرو وقتی از خــواب پــا شــدم،
دیــدم اسمـــش شــده “حال کــــــــردی؟؟ “



اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ 4 ﺗﺎ lمخاطب خاص ﺩﺍﺭﻥ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺭﻧﮓ ﻭ ﺧﻔﻨﻦ
.
.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﻭﻥ ﯾﺎﺯﺩﻩ ﺗﺎﻥ!!



اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar


آهای اونایی کــه تو بـچگی لپ ما رو میکشیدید و میگفتید”عروس خودمه”
الان کــــدوم گوری هستید؟
(سـتاد دختران دم بخت)



اس ام اس خنده دار جدید
sms khandedar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد