جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghaneh jadid


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه فلسفی
sms asheghaneh jadid

تو می گویی باران صدای پای اجابت است ؛
نیاز کن ! اما مسلک من ، مسلک درویشان است !
چه دارند که از هر حیث بی نیازند ؟!
آن نیازی که تو را بی نیاز می کند !
اما من در اوج بی نیازی ، به تو نیاز پیدا کردم !
پس ببار باران .


اس ام اس عاشقانه دوست
sms asheghaneh jadid

وقتی انسان دوست واقعی دارد که خودش هم دوست واقعی باشد.


اس ام اس جدید
sms asheghaneh jadid

آن اندازه که ما خود را فریب می دهیم و گمراه می کنیم، هیچ دشمنی نمی تواند.

  

اس ام اس
جدید و زیبا
sms asheghaneh jadid



بعضی ها ” حریم خصوصی ” برایشان مفهومی ندارد
وقت رفاقت یا زندگی با آنها مثل این است که وسط چهارراه نشسته ای


اس ام اس عاشقانه دلدادگی
sms asheghaneh jadid
اینکه چقدر از آنروز ها گذشته ،
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم،
یا اینکه هرکداممان کجای ِ دنیا افتاده ایم...
اصلا مهم نیست.. !
باز باران که ببارد ،
هر وقت که میخواهد باشد ،
دلم هوایت را میکند ...


اس ام اس عاشقانه باران
sms asheghaneh jadid

باران که میبارد
باید یه آغوشی ...
پنجره ی بازی ...

بوی خاکی ...
صدای تپش قلبی ...
گره ی کور دست ها و پاهایی ...

باید چیزی باشد
باران که میبارد ...
باید کسی باشد!


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms asheghaneh jadid

دم چشمهایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش...
از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید !


اس ام اس عاشقانه علاقه
sms asheghaneh jadid

دوست داشتنت
تنها کار “عاقلانه ای” است که
از “دلم” بر می آید !


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh jadid

تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند !


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh jadid



خشم و رنجش همچون نوشیدن زهر
و سپس، امید به نابودی دشمنان است ...


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد