جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه خدا sms asheghaneh


اس ام اس مذهبی



اس ام اس
عاشقانه خدا
sms asheghaneh



الهی بین ما و گناه
سیم خاردار بکش و
این فاصله را
مین گذاری کن!


اس ام اس عاشقانه در مورد خدا
sms asheghaneh

ادعای عشق به خدا ،از کسی که سجاده دلتنگ حضور اوست ، پذیرفتنی نیست
نماز نجوای عاشقانه با محبوب است . . .


اس ام اس عاشقانه برای خدا
sms asheghaneh



من از خدا خواستم تا روحم را رشد دهد
خدا گفت : نه تو خودت باید رشد کنی ولی من تو را می پیرایم تا میوه دهی . . .

  

اس ام اس عاشقانه و خدا
sms asheghaneh



هرگز فراموش نکن که هر چه رخ دهد همواره در آغوش خدا هستی . . .


اس ام اس عاشقانه خدایا
sms asheghaneh

خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم
مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را
مبادا گم کنم اهداف زیبا را
مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت
خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .


اس ام اس عاشقانه با موضوع خدا
sms asheghaneh



خدایا هر روز کمی اندوه برام بفرست
زیرا در اندوه است که تو یاد میشوی و در خوشی از یاد میروی . . .


اس ام اس خدا و عشق
sms asheghaneh

مرامت عشق، لبخندت صمیمی / قدم هایت “صراط المستقیمی”
بگویم “یا علی” آغـاز هر کار / که “بسم الله رحمن الرحیمی”


اس ام اس خدا و گناه
sms asheghaneh

به خدا تا اندازه ی امیدوار باش که جرات گناه کردن پیدا نکنی
و از اون تا اندازه ی بترس که از رحمت اون ناامید نشوی . . .


اس ام اس الهی
sms asheghaneh

الهی!
ما نمی دانیم که به خودمان چقدر خسارت زده ایم!
پس تو به جهل ما رحم کن .تو به فقر ما رحم کن .
ما حتی نمی دانیم که جز تو کسی نداریم....


اس ام اس خدایا
sms asheghaneh

خدایا من اگر بد کنم تو را بنده های خوب فراوان است ...
اما اگر تو مدارا نکنی مرا خدای دیگر کجاست


اس ام اس عاشقانه خدا
sms asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد