جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و زیبا sms ghamgin va ziba

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin va ziba



از طعنه جاهلان نخواهم ترسید
بر خنده این زمانه خواهم خندید
من بر سر عشق پاک خود میمانم
تا کور شود هر آنکه نتواند دید


اس ام اس غمگین اشک
sms ghamgin va ziba

اشک هاتو پاک نکن
اون کسی رو که این اشک ها رو
به چشمات هدیه داده
از دل و ذهنت پاک کن


اس ام اس غمگین
sms ghamgin va ziba

چایِ داغی که دلم بود به دستت دادم آنقدر سرد شدم،از دهنت افتادم

  

اس ام اس غمگین گذشت
sms ghamgin va ziba

باز هم اشتباه کردم از خودم گذشتم برای تو
تویی که از خودت و کارت ؛
از مهمونی و سرگرمیت؛
از وقتت و تفریحت
ذره ای کم نشد


اس ام اس غمگین دلتنگی
sms ghamgin va ziba



عجب موجودی نیرومند است این دلتنگی
هر چه بیشتر دلم را فشار می دهد
اشکم بی اختیار از چشمم می ریزد


اس ام اس غمگین و دلتنگ شدن
sms ghamgin va ziba

من . . .
وقتی دلتنگم
غرورت را نمی شکنم…
دلت را نمی شکنم…
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض لعنتی است!


اس ام اس غمگین زیبا
sms ghamgin va ziba

گاهی هر کاری می کنی نمی شه
گاهی میای درست کنی خراب تر میشه
گاهی نمی خوای خودش جور میشه



اس ام اس دلتنگ شدن
sms ghamgin va ziba

دلتنگ که شدی برای دو نفر چای بریز
سهم خودت را بنوش و بگذار سهم من
به عادت همیشگی اش
از دهن بیفتد!


اس ام اس غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba

نرفتم که دلتنگ بشی
رفتم تا تنبیه بشی


اس ام اس غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba

خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید ،
جا نمی شوید ،
چروک می شوید فقط !


اس ام اس غمگین و زیبا
sms ghamgin va ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد