جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین جدید 93 sms ghamgin jadid

اس ام اس غمگین



اس ام اس
های غمگین جدید 93
sms ghamgin jadid



اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی ست . . .
به انتهای بودنم رسیدم ، اما


اس ام اس بغض
sms ghamgin jadid

بغض. اسمم را فریاد میزند و میگوید. دوستم دارد......
بیچاره نمیداند من از بوسه های شبانه اش با دیگری خبر دارم. میشنوی؟؟؟؟
دیگر صدای نفسم نمیاید


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms ghamgin jadid

گفتی مثل یه کوه پشت سرتم،بهم تکیه کن
تکیه کردم،اما افتادم،آخه فقط غبار بودی
گفتی زمین زیر پاتم،محکم قدم بردار
محکم برداشتم،اما خوردم زمین،آخه تو یخ بودی

  

اس ام اس های ترک کردن
sms ghamgin jadid



شاید بعد از اینکه از من گذشتی
متوجه بشی که چه کردی
شاید هم وقتی متوجه بشی
که از تو گذشته باشد


اس ام اس های توجیح کردن
sms ghamgin jadid

شنیدی می گن
خداوند انسان را آفرید
آنگاه انسان توجیه را؟
یا چشمات رو باز کن کارهاتو نگاه
کن یا پشت سر هم نگو من چی کردم


اس ام اس های غمگین جدید 93
sms ghamgin jadid

گاهی گناه تو برای من آنقدر سنگین میشود
که ما هم نمی تونیم
از آنها شفاعت بگیریم برسانیم به اون خدا


اس ام اس بی وفایی
sms ghamgin jadid

قَسَمِت رو شکستی؛سکوت کردم
قُولت را شکستی؛سکوت کردم
دلم را شکستی؛سکوت کردم
غرورم را شکستی؛ سکوت کردم
دیگر سرم را نشکن برو


اس ام اس های غمگین خیانت
sms ghamgin jadid

وقتی کسی که دوستش داری
بهت خیانت کرد
بخاطر عشقت بخشیدیش
بدون دیگه مال تو نیست


اس ام اس های غمگین خاطره
sms ghamgin jadid

خاطره یعنی.....
یه سکوت غیر منتظره
میان خنده های بلند...


اس ام اس اشتباه کردن
sms ghamgin jadid

همیشه مراقب اشتباهِ دوم باش؛
اشتباهِ اول، حق توست ...


اس ام اس های غمگین
sms ghamgin jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد