جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین sms ghamgin

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمگین
sms ghamgin


انقدر بغضهایم را فرو دادم. و خندیدم
که خدا هم باورش شد. چیزی نیست


اس ام اس دلتنگی 93
sms ghamgin

دلـــــــــم برایتـــــــ تنگتـــــــر میـــشود راه مــی افتـــــــم بدون چتـــــــر
من بـــــــغض میکنـــــم و آسمان گریـــــــه...


اس ام اس بغض و گریه
sms ghamgin

بغض کنید، گریه کنید
درد بکشید ولی با آدما درددل نکنید

  

اس ام اس بغض
sms ghamgin

خیلی سختِ نگه داشتنِ بغض پشت تلفن !!!
مخصوصاً وقتی که میخوای نفهمه هی قورتش میدی هی…..
اما آخر هم چیکه چیکه اشکات گونه هاتو خیس میکنه


اس ام اس غمگین 93
sms ghamgin

مرا راه گلو ای بغض غم، وا می کنی یا نه. برایم چاره ای جز گریه پیدا می کنی یا نه
ببین سوز درونم از خطوط چهره ام پیداست


اس ام اس غمگین احساسی
sms ghamgin

لطفــا مــزاحــم احســـاسم نشـــویــد - بغض


اس ام اس دلشکسته
sms ghamgin



. بعضی بغض ها شکستنی نیستند. فرو خوردنی هم نیستند...!
برای بُـــــــریدن نفـــس می آیند..... نمی روند


اس ام اس غمگین جدایی
sms ghamgin

لعنت بر بغض! از بغض بچه ها متنفرم....
همیشه میاد سراغ ادم...خصوصا اگه کسی پیشت باشه که
 نخوای به روی خودت بیاری....میخوای اون لحظه مثل ابر بهاری گریه کنی


اس ام اس احساسی غمگین
sms ghamgin



کنج گلویم قبرستانیست…
پر از احساس هایی که زنده به گور شده اند به نام بغض !!!


اس ام اس دلم گرفته 93
sms ghamgin

پرم از بغض … بغض هایی که نمی شکنند …
بغض هایی که همانند جلادی گردنم را گرفته اند و می خواهد مرا خفه کنند …
پرم از بغض هایی بی رحم


اس ام اس غمگین
sms ghamgin

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد