جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک smsghamnak

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمناک
sms ghamnak

در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم
گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی
یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است…


اس ام اس غمناک عاشقانه
sms ghamnak

هرجا رو که نگاه میکنم … بغض خفه ام میکنه !!
هرجا که دو نفرو باهم میبینم… بغض خفه ام میکنه !!
هر وقت که گوشیمو نگاه میکنم …


اس ام اس بغض
sms ghamnak

خدا به خیر کند باران امشب را.....
بغض هایم را به آسمان سپرده ام
خدا به خیر کند باران امشب را

  

اس ام اس بغض و گریه
sms ghamnak

تا باران هم با زمزمه ی بغض گرفته اش شکوه ام را بازگو کند
پس ببار باران تا بغض هایم با ریتم موسیقی دراماتیک؛مرا رسوای زمانه بکند


اس ام اس بغض تنهایی
sms ghamnak

وقتی میشکنم
منتظر هیچ دستــــــــــی نباشم
وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم
مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم


اس ام اس سکوت
sms ghamnak

سکوت من اما چرا نداشت
مانند بغض من که شکست و صدا


اس ام اس بغض دارم
sms ghamnak

دیگر بغضم در چشمانم گیر می کند
نگاهم در صدایم ، اشک در گلویم ...
من که گفته بودم آدم نمی شوم


اس ام اس غمگین جدایی
sms ghamnak

مرگ با ما تا ابد همراه نیست
مرگ جز یک وقفه ی کوتاه نیست
مرگ یعنی لغزش پای حیاط


اس ام اس غم
sms ghamnak

از بغض لبریزم ولی با تو بسی خندیدم
 دردی کشیدم در خودم درمان حال تو شدم
هیچ بودی ناخودی از تن به تو نزدیکترم
حال که شیرینم شدی تلخی دگر


اس ام اس غم انگیز
sms ghamnak

ایـن که خــود ت را گوشـه ی گـلو قایـم ڪنی . چـیزی را عـوض نمی ڪنـد ...
بـالاخـره یـا اشک میـشـوی. در چـشـمـانـم


اس ام اس غمناک
sms ghamnak
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد