جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شهریور 94 sms ziba shahrivar 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
وقتی تو نیستی
sms ziba shahrivar 93


دلم تو را فقط و فقط تو را از میان این همه ضمیر میخواهد
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی
و این یعنی اوج بدشانسی من!


اس ام اس وابستگی
sms ziba shahrivar 93

"...از زمین تا آسمان فرقه بین وابستگی و دلبستگی ؛
وابـسـتـگـی یـعـنـی مـیـخوامـــت ، چون مـفـیـدی !
دلبستگی یعنی میخوامت حتی اگه مفید نـباشی ؛


اس ام اس دل کندن
sms ziba shahrivar 93



تا می آیم از تو دل بکَنم
صبر می آید...
چقدر دوست دارم این عطسه ها را !!!

  

اس ام اس خدانگهدار
sms ziba shahrivar 93

آهسته گفت:خدا نگهدارت...
در را بست و رفت ...
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را گردن خدا می اندازند...


اس ام اس آه کشیدن
sms ziba shahrivar 93



"...بعضی " آه " ها را
هر چقدر هم که از ته دل بکشی
باز هم سینه ات خالی نمی شود.."


اس ام اس شهریور 93
sms ziba shahrivar 93

ببـــیــــــن این اسمش دلــــــه!
اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی...
اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه
میشد مغــــــــز! دلـــــه...نمی فهمــــــه!


اس ام اس سکوت
sms ziba shahrivar 93

ﻫﻤﻪ ﺍﺧﻄﺎﺭ ﻫﺎ “ ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ.."
ﮔﺎﻫﯽ “ ﺳﮑﻮﺕ ”
ﺁﺧﺮﯾﻦ “ ﺍﺧﻄﺎﺭ ” ﺍﺳﺖ . . "


اس ام اس امیدواری به زندگی
sms ziba shahrivar 93



دیگه نمیخوام ب چیزی فکر کنم...
وقتی مقصر نبودم پس نباید ناراحت باشم...
میخوام دوباره زندگیمو شروع کنم...


اس ام اس بودن و نبودن
sms ziba shahrivar 93



جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی ندارد!!
نبودنت را انتخاب کن...
اینگونه ب بودنت احترام گذاشتی...


اس ام اس خسته از روزگار
sms ziba shahrivar 93



سهم من اززندگانی هیچ بود
دل به هرکس نمودم پوچ بود
در رنج تنهایی بردل خسته نشست
روزگارم برخلاف ارزوهایم گذشت


اس ام اس شهریور 94
sms ziba shahrivar 93

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ

باسلام چطوری مهربونم دستت واقعأن مرسی از خوندن مطالب قشنگ وب سایتت جددان لذت بردم و به قول ابجیم از اشنایی باهات خوشگل شدمای جانم یه بوس نه هزارویک دوبی نهایت بووووس تقدیم به تو فقط نشی لوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد