جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین و جدید sms farsi jadid

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غمگین تلخ
sms farsi jadid



این روزها تلخ ترم...
از قهوه ای که تو را قسمت فال من نکرد...


اس ام اس قهوه تلخ
sms farsi jadid

هنوز دو قهوه داغ و تلخ روی میز هستند
اما تو نیستی …


اس ام اس قهوه و کافه
sms farsi jadid

عادت کرده ام تنها توی کافه ای بنشینم
از پشت پنجره آدم ها را ببینم
قهوه ای تلخ بنوشم و تا خانه با نبودنت پیاده راه بروم...

  

اس ام اس غمگین شهریور 93
sms farsi jadid

بدترین حسرتی که در زندگی می خوریم
از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست بلکه از این است که…
چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته انجام داده ایم …


اس ام اس گشتن
sms farsi jadid

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ
ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ …


اس ام اس گذشتن از عشق
sms farsi jadid

گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …


مزه تلخ عشق
sms farsi jadid

متاسفم که چرا مزه عشق را از دست تو چشیدم
تا همیشه در شک دروغ بودنش بمـــانم…


اس ام اس خیانت در عشق
sms farsi jadid

خیانت برای خائن کار سختی نیست
یه کار سخت تر انجام بده
مثل وفا دار بودن …


اس ام اس غمگین دوست داشتن
sms farsi jadid

اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که
عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد
همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


اس ام اس گذشتن از من
sms farsi jadid

او راحت از من گذشت
خدایا از او راحت نگذر …


اس ام اس غمگین شهریور 94 94
sms farsi jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
تک پرنسس تلخاب یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام.لینک کردم.ممنون که به وبم سر زدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد