جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی و انتظار sms jadid 94

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس
دلتنگی و انتظار
sms jadid 94


مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسد برایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم . . .


اس ام اس دلتنگی شهریور 93
sms jadid 94



ﻭﻗـﺘﯽ ﮐـﻪ ﻧﯿـﺴﺘﯽ …
ﭘـﺮﻧـﺪﻩ ﺧﯿـﺎﻟـﻢ ﺑـﻪ ﺳـﺮﺵ ﻣـﯽ ﺯﻧﺪ…
ﮐـﻪ ﺧـﻮﺩ ﺭﺍ ﺣﻠـﻖ ﺁﻭﯾـﺰ ﮐـﻨﺪ ﺍﺯ ﺩﺍﺭ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﺍﺕ…
ﺑـﻪ ﺩﺍﺩﺵ ﻧﻤـﯽ ﺭﺳـﯽ؟


اس ام اس دوست داشتن شهریور 93
sms jadid 94



گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد
درک کرد ، و از آن لذت برد …

  

اس ام اس خاطرات تلخ
sms jadid 94

خاطرات
نه سر دارندنه ته دارند…
بی هوا میایند تا خفه ات کنند!!
گاهی وسط یه فکر..
گاهی وسط یک خیابان..
سردت میکنند….


اس ام اس دوستانه شهریور 93
sms jadid 94

شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم
امـــــــا …
کــــســـی هستم
کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …


اس ام اس معنی دار سنگین
sms jadid 94

تلخترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !


اس ام اس اشک چشم
sms jadid 94

فکر کنم
به بوی عطر تو حساسیت دارم
همین که در ذهنم می پیچد
از چشمم اشک می آید…


اس ام اس بوی عطر تو
sms jadid 94

یـک نـفر که عـطر تورو زده بود...
دیروز تو خیابـون از کـنارم گذشت...
و این یـعنی قـــتل غیر عـمد...


اس ام اس عاشقانه 94
sms jadid 94

ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺁﻏﺸﺘﻪ ﺍﻡ
ﺍﺯﺻﺎﻓﯽ ﺭﺩﻡ ﮐﻦ ﻭ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﻢ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ...


اس ام اس منتظر بودن
sms jadid 94



گاهی چه ساده فراموش میکنیم یک نفر منتظر ماست....!


اس ام اس 94
sms jadid 94
نظرات 1 + ارسال نظر
parva دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.parva@yahoo.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد