جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه جدید sms asheghaneh jadid

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه چشمات
sms asheghaneh jadid


میخام چشماتو....
آره همه دنیا تو....
تا وقتی هستی من میمونم باتو....


اس ام اس دور از هم بودن
sms asheghaneh jadid



میترسم از آن که ...
روزی ، جایی من و تو
خیلی دور از هم، شب و روز در آغوش
 یک غریبه ، بی قرار هم باشیم


اس ام اس تو را دوست دارم
sms asheghaneh jadid



من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

  

اس ام اس عشق قدیمی
sms asheghaneh jadid



از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند :
شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؛
گفتند : ما متعلق به نسلی هستیم که ، وقتی چیزی خراب می شد؛
تعمیرش می کردیم نه تعویضش!


اس ام اس دوست دارم
sms asheghaneh jadid



دو تا گل بگیر دستت ،
یکی دست راست ، یکی دست چپ
ولی من گل وسطی رو دوست دارم !!!!!


اس ام اس خوابیدن عاشقانه
sms asheghaneh jadid



اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب
اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب
اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .


اس ام اس دوری و دلتنگی
sms asheghaneh jadid

کـســی مــی دانـــــد..
" دور"
دقــیـقـــا کــجـــاســــت..؟
آخــریــــن بــــار گـفــــت ...
مـیــــروم..
یـــک جـــــــــای دور...


اس ام اس درباره قهوه تلخ
sms asheghaneh jadid



خدایا...
امشبی را به صرف "قهوه ی تلخ" مهمانم باش!
وقتش رسیده طعم دنیایت را بچشی....



اس ام اس عطر تو
sms asheghaneh jadid


با عطر تو..
در یک اتاق..
تنها مانده‌ام..؛
این عذاب را..
نمی‌توانی تصور کنی ...



اس ام اس چقدر سخته
sms asheghaneh jadid

چقدر سخته....
اونی ک دوسـش داری بشینه کنارت 
از کسی ک دوسـش داره بگـــه



اس ام اس عاشقانه 94
sms asheghaneh jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:58 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد