جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین دلتنگی sms sangin asheghaneh

اس ام اس سنگین



اس ام اس سرد شدن رابطه
sms sangin asheghaneh



باید عاشق باشی تابفهمی!
نگاه سرد یعنی چی!
حرف سردیعنی چی!
سکوت سردیعنی چی!
تا بفهمی گرمای نگاه وحرف ودستت!
وقتی به سرمای اوبرخورد میکنه!
چگونه روزگارت بخار میشه!


اس ام اس کاش میفهمیدی
sms sangin asheghaneh



بزرگ ترین آرزویم:
کاش میفهمیدی دوستت دارم
کاش.....


اس ام اس دلم برات تنگ شده
sms sangin asheghaneh



خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده
خیلی وقته دیگه بارون نزده
رنگ عشق به این خیابون نزده

  

اس ام اس دلتنگی مسافر
sms sangin asheghaneh



هیچ پروازی به خاطر دلتنگی مسافرش لغو نمی شود....


اس ام اس دلتنگی و نفرت
sms sangin asheghaneh



من از این منی که
هر لحظه دلتنگ توست مـتـنـفـرم …


اس ام اس دلتنگی یعنی
sms sangin asheghaneh



دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی
بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشک های لعنتی


اس ام اس سنگین دلتنگی
sms sangin asheghaneh



دلتنگی ، پیچیده نیست …
یک دل …
یک آسمان …
یک بغض …
و آرزوهای ترک خورده !


اس ام اس کاش
sms sangin asheghaneh



کاش همیشه اون تصویره قشنگى که درمورده یه نفر
تو ذهنته به هیچ دلیلى خراب نشه وهمیشه قشنگ بمونه...


اس ام اس تنهایی تیکه دار
sms sangin asheghaneh



از تنهایی بمیر
ولی
زاپاس عشق کسی نشو........!


اس ام اس بغل کردن
sms sangin asheghaneh



زیــــباترین لبـــــــاسی کــــه مــــــیتواند
زن را بپوشـــــــاند
بــــــــازوهای مردیـــــــــست که
دوستــــــــــــــــــــــش دارد


اس ام اس سنگین 94
sms sangin asheghaneh
نظرات 2 + ارسال نظر
hengame چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:22 ب.ظ

دمت گرم

م پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ

برای حال خراب و دلگیر من خوب بود
مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد