جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا sms ziba

اس ام اس زیبا



گلچین
اس ام اس
golchin sms



خــــــدا جونم ؟
یه کـــــــاری برام مـــیکنــــی ؟
میشه کـــاری کـــــنــی ، هــرجا اسمم اومـــــد بــــــگـــن ؛
الفــــــاتِحَه …


اس ام اس نگران نباش
sms ziba



نگران نبودنت نباش …
نفرینت نمیکنم,
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ،
برایت کافیست .....


اس ام اس اعتماد و دروغ
sms ziba

در دنیای من "اعتماد" فقط "حماقت" است.
در دنیای من "عشق" فقط یک احساس فریبندست.
من دیگر روی "احساسم" "ریسک" نمیکنم.

  

اس ام اس عشق دزدی
sms ziba

تو زندگیت...
هر چی میخوای باش...
فقط نفر سوم یه خلوت دو نفره نباش...


اس ام اس دنیای مجازی
sms ziba



ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ،
ﺍﻻﻓﯿﻢ؟؟؟ ﻧﻪ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻭﺍﻗﻌﯿﻢ ﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﻨﺘﻬﺎ،
ﭘﺴﻮﺭﺩﺵ ﯾﺎﺩﻣﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﺩ.....


اس ام اس بریدن از همه
sms ziba



سلامتی اونایی که خیلی وقته بریدن.....
نه انتظار میکشن...
نه آه میکشن...
نه فریاد میکشن...
فقط دست میکشن و میرن


اس ام اس بدی دیدن
sms ziba

تو دنیا ممکنه خیلیا بهت بدی کنن!
اما بعضی بدی ها هستن که خیــلی ° فرق ° دارن!
این بدی ها رو،
اونی در حقت میکنه که...
یه روزی فکر میکردی خیـــلی با بقیه ° فرق ° داره


اس ام اس حوصله نداشتن
sms ziba



اگه حوصلشو نداری...
بهش بگو!
اما هیچ وقت،
جوری رفتار نکن که...
احساس کنه اضافیه!


اس ام اس زیبا
sms ziba



همه خوابن ولی من بیداااار ......
مثل همیشه .....
خدایا سر تو هم سلامت .....


اس ام اس زیبا و عاشقانه
sms ziba



تسبیحی بافته ام.،
نه از سنگ...
نه از چوب...
نه از مروارید...
بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام.،
تا برای شادمانیت دعا کنم.


اس ام اس زیبا 94
sms ziba


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد