جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه asheghane

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه
asheghane



بعضیها تصادفی وارد زندگیت میشن.....
تکلیفت باهاشون روشن نیست....
اما....
نفست به نفسشون بنده....


بی وفایی
asheghane

به رویت نیاوردم … !
از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “
فهمیدم پای ” او ” در میان است . .


اس ام اس دوستانه
asheghane



تمام شعرهایم بوی تو را میدهند
می گویند فراموشش کن
اما نمیدانند.......
تو در جانم ریشه کرده ای
انگار باید جان دهم

  

اس ام اس به خاطر تو
asheghane

کاش میدانستی
برای داشتن تو
دلی را به دریا زده ام که
از آب واهمه داشت


اس ام اس دلسرد بودن
asheghane

این روزها آنچه زیاد است ؛ سرگرمی ست...
و آنچه کم داریم ؛ دلگرمی ست..!


عاشقانه و زیبا
asheghane

دستانم را محکمتربگیر
من هنوزهم نمی خواهم
به دست خاطرات بسپارم


چشمان تو
asheghane



عاشق خیره شدن توی چشمان توام
عاشق حس کردن عطرموهای توام
توی این دیوونگی من خودم پای توام
من توی دنیای توام محوچشمای توام


اس ام اس غرور
asheghane



همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور میده...
من مغرور ترینم چون....
تو بهترینی...


بی وفا
asheghane

همین حوالی کسانی هستند که تا دیروز میگفتند...
بدون تو نمیتوانم نفس بکشم...
و امروز در آغوش دیگری....
نفس نفس میزنند..


عاشقانه و اعتماد
asheghane


کاش به جای اینکه تنت بوی عطر میداد...
کمی...فقط کمی...
بوی اعتماد میداد...



عاشقانه سنگین
asheghane

بعضی از حقایق خیلی ساده است...
ولی درکش خیلی پیچیده و سخته...
مثل کنار اومدن با جمله:
خب دوست نداره..زور که نیست...


 متن عاشقانه
asheghane



در زندگی هر مردی مخدری است به نام زن....
نبودش...دوریش...قهرش...خماری می آورد.....
آب میکند ابهت مردانه ات را...


عاشقانه 94
asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد