جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن 93 sms dost dashtan 93

اس ام اس دوستت دارم



محو چشمان تو

sms dost dashtan 93


زمین به آسمان بیاید ...
آسمان به زمین ...
حواسم نه پرت شیطنت های ستاره ها می شود
نه دلربایی گنجشگکان باغ ...
من فقط محو چشم های توام ...


اس ام اس عشق یعنی
sms dost dashtan 93



عشق یعنی :
به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !


اس ام اس دوست دارم خیلی زیاد
sms dost dashtan 93



کاش بودنها را قدر بدانیم
به خدا قسم
نبودن ها
همین نزدیکی است

  

اس ام اس دوست داشتن شدید
sms dost dashtan 93



مـــرد نبایــد زانــو بـزنه جــلــوت
حلقــه ازدواج تقدیمــت کــنــه…
مــــرد بایــد حــلــقــه رو بـچــپــونه تــو انگــشــتت بگه :
دختر جمع کــن بــریم خونــه
دیــگه مال مــــن شــــدی!!


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



مردمان سرزمینِ من به صحنه بوسیدن دو عاشـق
با نفرتی بیشتر از صحنه اعـدام نگاه می کنند
زندگی با این مردمان دردناک است.


اس ام اس دوست دارم عشقم
sms dost dashtan 93



تا تو هستی که دستانم را بگیری
آرزو میکنم که هر روز زمین بخورم...
کاش تابستان ها هم هوا برفی بود


اس ام اس دوست داشتن عاشقانه
sms dost dashtan 93



وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد
هیچ فاصله ای دور نیست
هیچ زمانی زیاد نیست
و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است !!


اس ام اس دوست داشتنی
sms dost dashtan 93



چرا دوست داشتن نسبت به حساب نمیاد ؟
مثلاَ بپرسن :شما چه نسبتی دارین ؟
من جواب بدم : دوسشون دارم !


اس ام اس دوست دارم
sms dost dashtan 93



حال که دنیا تورا به من داده
دیگر هیچ توقعی ندارم
جز آغوشت
که تمام دنیای من است


اس ام اس دوست داشتن
sms dost dashtan 93



به حرمت تمام عاشقانه ها
بمان و عاشقی کن
شاید حالم خوب شد
کسی چه می داند!


اس ام اس دوست داشتن جدید
sms dost dashtan 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد