جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و زیبا sms asheghane va ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه و زیبا
sms asheghane va ziba



شبی دست از سرم بردارو
سر بر شانه ام بگذار لطفاً


اس ام اس عاشقانه و دلتنگی
sms asheghane va ziba



دلتنگ که میشوم
تنها پناهگاهم عکسهای توست
چقدر خوب نگاهم میکنی


اس ام اس دلدادگی 93
sms asheghane va ziba



دلم تو را. . .
از میان این همه ضمیر میخواهد. . .همین
و باز هم تو نیستی حالا که باید باشی. . .
و این یعنی ته بدبختی من. . .

  

اس ام اس عشق و خیال
sms asheghane va ziba



از خودم دورمیشوم تا به تو نزدیکتر باشم این روز ها ....
" خیال "
تنها راه با تو بودن است !


اس ام اس عاشقانه و غم انگیز
sms asheghane va ziba



بگذار برود...
مگر خوشبختی اش آرزویت نبود ؟؟!!!
شاید کنار دیگری خوشبخت تر است...


اس ام اس عاشقانه خدایا
sms asheghane va ziba



خُدایا…
مَن میدانَم تُو هـَــــم میدانــی
کـه شُدَنـی نیست…
حَتـی اَگر مُعجِزه کُنـــی
باز هَم او یِک آرِزوی ِمَحال اَست .


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghane va ziba



گاهی از ته دلم میخوام
ماهی باشم...
حافظه ماهی 8 ثانیه است
بدون هیچ خاطره ای...


اس ام اس عاشقانه و دوست داشتن
sms asheghane va ziba



دلم می خواد بدانم چه حالی داری؟
وقتی که این همه دوستت دارم؟


اس ام اس عاشقانه و جدید
sms asheghane va ziba



هیچ گاه
برای دیدارت
زمان تعیین نمیکنم...
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند...


اس ام اس عاشقانه و غمگین
sms asheghane va ziba



غمگین ترین جای خاطرات اونجاست که:
احساس میکنی ،
چهره اش داره از یادت میره...


اس ام اس عاشقانه و غمناک
sms asheghane va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد