جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و عاشقانه جدید sms ziba va asheghaneh jadid

اس ام اس زیبا




اس ام اس های زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid


چــای نوشیدن با تــو پشت ایـن میــز رو به غـــروب را
با تمام جــذابیت های سفر به اهــرام مصــر هـــم عــوض نمــی کنـــم !
بــاور کــن عشــق مــن …


اس ام اس های زیبا و عاشقانه
sms ziba va asheghaneh jadid



برای من که فرقی نمی کند
نگاهی دور فنجان برقصانی
یا دستی با شانه هایم آ شنا
اما حالا که آمده ای
این قدر به ساعتت نگاه نکن …


اس ام اس های زیبا 93
sms ziba va asheghaneh jadid



آهـــــای کافـه چی !
از ما که گــذشـــت
اما اگر باز هـم کسی تـنها بـه ایـنجـا آمــد
از او نـپـرس : چه مـیـل داری ؟!
تـلـخ ترین قـهـوه دنـیا را برایش بریز !
آدمهای تـــنـــهـــا ؛
مزاجشان به تـلـخـی عــادت دارد …

  

اس ام اس های زیبا و دلنشین
sms ziba va asheghaneh jadid



هر بار مرا می نگری می میرم،از کوچه ی ما می گذری،
می میرم ...


اس ام اس های زیبای عاشقانه
sms ziba va asheghaneh jadid



هی کافه چی !
میزهایت را تک نفره کن ....
نمی بینی ؟! همــــــه تنهاییـــــــــــــــم


اس ام اس های کافه چی
sms ziba va asheghaneh jadid



کــافـه چــی ....
بــر روی مــیـزهـا شــعـر مـی نــویـسد ...
ایــنـجـا ...
طـــعم دلـتـنگــی هـا از قــهـوه هــم تــلـخ تــر اســت ...


اس ام اس دوستت دارم 94
sms ziba va asheghaneh jadid



وقتی نوشتم دوستت دارم
می دانستم
که الفبای تازه ای را اختراع می کنم
در شهری که در آن هیچ کس
جز " تو "
خواندن نمی داند!


اس ام اس کافه چی
sms ziba va asheghaneh jadid



کآفه چی!
قهوه ام را شیرین کن
آن روزها که تلخ می خوردم
روزگارم شیرین بود...


اس ام اس کافه و قهوه
sms ziba va asheghaneh jadid



صبح و دو فنجون گرم کنج یه کافه ی سرد
شب شد و باز نیومدی فنجونا سرد و کافه گرم


اس ام اس قهوه
sms ziba va asheghaneh jadid



دل درد گـرفـه اَم
از بـس فـنـجـان هـای قهوه را سـر کـشـیـده اَم
و تو ته هـیچ کـدام نـبـودی


اس ام اس های زیبا و عاشقانه 94
sms ziba va asheghaneh jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد