جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید sms jadid

اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و دردناک
sms jadid


زخمی ام کرد!
ولی می بخشمش...
یادم نبود کاکتوس را نباید نوازش کرد...


اس ام اس جدید و غمناک
sms jadid


بی تفاوت نیستم
فقـــــط ....
دیگر کسی برایم متفاوت نـیست...!


اس ام اس جدید بی کسی
sms jadid


من با تـــــو
حتی در خانه ای
که هرگــــــز در آن با مـــن زندگی نکرده ای هم خاطـــــره دارم ...

  

اس ام اس جدید به سلامتی
sms jadid



سلامتی اونایی که
تحمل بعضی چیزا رو ندارن
فقط واسه اینکه حفظ حرمت کنن
ترجیح میدن سکوت کنن !!!


اس ام اس جدید و دلتنگی
sms jadid

وقتــی دلتـنگتـم....
چقــدر حســود می شـوم....!!!
حتــی نمـی خـواهــم.....
لحـظــه ای با خـودت باشــی!!!!!



اس ام اس جدید بی وفایی
sms jadid


ایـن روزها
بُـرد با کســی اســت که بــی رحـم باشـد
از دلــت کـه مایـه بگــذاری ،
سوختـه ای ...


اس ام اس جدید و تنهایی
sms jadid

تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام
که به اندازه ” تنهایی ”
شایسته رفاقت باشد . . .



اس ام اس جدید دلتنگی
sms jadid

کمـــــی دورتــر بـایست …
لطفـــــــــا ً !!
من دیــوانه تــر از آنــم …
کــه بی هــوا ،
در آغـوشت نگیــرم …



اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid

در صدا کردن نام تو، یک “کجایى” پنهان است
یک “کاش مى بودى”
یک” کاش باشى”


اس ام اس جدید تیکه دار
sms jadid

یه روز تو جهنم همدیگرو می بینیم اخه هر ۲ تامون
جهنمی هستیم تو به جرمه اینکه قلب منو دزدیدی و
من به خاطر اینکه به جای خدا تو رو پرستیدم


اس ام اس جدید 94
sms jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد