جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر های زیبا و عاشقانه sher asheghane

شعر عاشقانه




شعر های زیبا و عاشقانه
sher asheghane


از روزی کـــه یکی دلــم را بــرده
 تب دارم مثل طفل سر مـا خورده
گفتارم شعر، شعر هایم هذیــان
 دکتر جا ن بنده زنده ام یــا مرده؟


دوبیتی زیبا و عاشقانه
sher asheghane


در فصلی که هـوا لطیف و عـــالی ست
 فصلی که فصل عشق و فارغبالی ست
وقتی بــــاران به شیشه هــا می کوبد
 در آغـــوشم چقدر جــــایت خـالی ست . . .


دوبیتی های عاشقانه
sher asheghane


خورشیدی و گــرمای محبت در دست
 با آمدن تــــو مــــاه چشمش را بست
بــــــا سرعت نـــــور سمت تو می آیم
 وقتی که چراغ چشمهایت سبز است . . .

  

شعر های قشنگ
sher asheghane


چون کودک بی اراده راه افتــــادم
 با پــــای نگـــــاه در گنـــاه افتادم
از گونه به سمت چانه ات لغزیدم
 از چـــــاله در آمدم به چاه افتادم . . .


شعر عاشقانه و زیبا
sher asheghane


با انگشت اشـــــــــاره در خواهد زد
 دل در ســ ــینـه شدید تر خــــــواهد زد
قلبم بــــا تیک تــاک خود می گوید
 یلدا سر شد سپیده سر خواهد زد . . .


شعر های عاشقانه
sher asheghane


این قدر خیـــال هـــــای بیهــوده نبـاف
 ماییم و ،دو خط رباعی و، یک دل صاف
در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست
 شک داری اگـــــر بیــا دلم را بشکاف . . .


شعر های زیبا
sher asheghane


کوهی بودم، به پــای تو گَـرد شدم
 بـــازیچه ی بـــاد های ولگرد شدم
تـــا د ر دل من حلول کردی ای ماه
 انگشت نمای مرد و نـــا مرد شدم . . .


شعر عاشقانه
sher asheghane


در دیده ی تـو رمز نهانی پیداست
 در جام نگاه تو جهانی پیداست
کَس ره نبرَد درون آن قلعه ی راز
 کز بام و برَش تیر و کمانی پیداست . . .


اس ام اس سنگین و عاشقانه
sher asheghane


هرگز برای عاشق شدن به دنبال باران و بهار و بابونه نباش
 گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند .


متن دلتنگی
sher asheghane


به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی را بی رنگ
 عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ
 شاپرک را صد رنگ و من را دلتنگ تو آفرید .


شعر های زیبا و عاشقانه
sher asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد