جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غم انگیز جدید sms gham angiz jadid

اس ام اس غمگین



اس ام اس
غم انگیز جدید
sms gham angiz jadid

نفس میکشم تا بجای مرده ها خاکم نکنند حال من اینگونه است نپرس...


اس ام اس غم انگیز تنهایی
sms gham angiz jadid



کی گفته ها نشانه جمع توی زبان فارسی هستش؟
کلمه ی تن رو با ها جمع ببندمیبینی فقط خودت میمونی وخودت


اس ام اس غم انگیز
sms gham angiz jadid



به اندازه ی باورهای هر کسی ؛
با او حرف بزن بیشتر که بگویی
 تو را احمق فرض خواهد کرد …!!!

  

اس ام اس غم انگیز جدایی
sms gham angiz jadid



زندگی عبور نفس ها نیست،
تداعی لحظه هاییست که بیاد خوبان میگذرد........


اس ام اس غم انگیز 93
sms gham angiz jadid



دهانم پر از حرف است،
حیف با دهان پر نباید حرف زد . . .


اس ام اس جدید
sms gham angiz jadid



زندگی یک اثر هنریست نه یک مسئله ریاضی بهش فکر نکن ازش لذت ببر....


اس ام اس غم انگیز عاشقانه
sms gham angiz jadid



معشوقه ای پیدا کرده ام به نام روزگار !!!!
این روزها سخت مرا درآغوش خویش
به بازی گرفته است !!!


اس ام اس غم انگیز تیکه دار
sms gham angiz jadid



انسان اگر فقیر و گرسنه باشد،
بهتر از آنست که، پست و بی عاطفه باشد..
"چارلز چارلی چاپلین"


غم انگیزترین اس ام اس سال
sms gham angiz jadid



ما بدهکاریم به یکدیگر
به تمام دوستت دارم هاى ناگفته اى
که پشت دیوار غرورمان ماندند
و ما آنها را بلعیدیم
تا نشان دهیم منطقی هستیم!!!


اس ام اس های زیبای غم انگیز
sms gham angiz jadid



خوشی با خوبی فرق دارد؛
به خاطر خوبی ها؛
از خیلی خوشی ها؛
باید گذشت ...


اس ام اس غم انگیز 94
sms gham angiz jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ب.ظ

قشنگ بود لطفا جدیدتر بگذارید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد