جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس payamak

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس کنار هم بودن
payamak


لحظه هایم مال تو . . .
بـه قیمت صفر ” تومن ”
همین که ” تو ” کنار “من” باشی ثروتمـندترین انسانم . . .


اس ام اس درباره شقایق
payamak



تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم :
تا گل من هست زندگی باید کرد . . . !


اس ام اس دل دادن
payamak



گر دلی دارم بدان در دست توست
گر تنی دارم بدان سر مست توست
گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
کین دل ساده من پیوست توست

  

اس ام اس عاشقانه
payamak



از عجایب عشق همین است :
تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد .


اس ام اس آغوش گرفتن
payamak



گاهی حس کردن یک آغوش ، فقط لمس پوست با دست نیست . . .
گاهی حس می کنی ، جسمش را . . .
به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست . . .


اس ام اس باور داشتن
payamak



عشقو باید باورکرد . . .
بوسه رو باید حس کرد . . .
احساسو باید لمس کرد . . .
دوست داشتنو باید ثابت کرد . . .


اس ام اس دل غمناک
payamak



دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
تو را می خواهم و اینها بهانه ست


اس ام اس آغوش تو
payamak



تو را نه عاشقانه نه عاقلانه و نه عاجزانه که تو را عادلانه در آغوش میکشم
عدل مگر نه آن است که هر چیز در جای خودش قرار بگیرد ؟


اس ام اس با تو بودن
payamak



عشق تو همچون افقی بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم آرزوست


اس ام اس با تو ماندن
payamak



نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست
 گوش کن نبض دلم ، زمزمه اش با تو یکیست . . .


اس ام اس شهریور 93
payamak
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد