جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید 94 sms jadid 94

اس ام اس جدید



اس ام اس
جدید 94
sms jadid 94



پادشاه باش
حتی اگر قلمروات اندازه ی عرض شانه هایت باشد !


اس ام اس جدید دلتنگی
sms jadid 94



فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟
من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام
هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من
آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟


اس ام اس جدید یاد هم بودن
sms jadid 94



هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم
افسرده دلم به یاد تو شاد کنم
بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است
با یاد تو این خرابه آباد کنم

  

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid 94



افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …


اس ام اس جدید و باحال
sms jadid 94



خواب می روند مثل من
تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …


اس ام اس جدید باران و عشق
sms jadid 94



ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ


اس ام اس جاده عشق
sms jadid 94



کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم
“تو” ، دو کیلومتر !


اس ام اس برای آدم منتظر
sms jadid 94



داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد
و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی ، آی می چسبد !


اس ام اس جدید دوست داشتن
sms jadid 94



میترسم آنقدر دوستت بدارم
که همه شک کنند شروع عشق واقعی از ما بوده یا آدم و حوا . . .


اس ام اس یاد هم بودن جدید
sms jadid 94



در یادم همیشه یادت به سبزی بهار تازه می ماند
به افتخار همه اونایی که مث من دلش برای همه زندگیش تنگ شده


اس ام اس جدید سال 1393
sms jadid 94
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد